I benefici fisichi di u yoga in piscina sò assai di più cà u frescu in u sole di l'estate

U yoga ùn hà micca regule strette. U puntu tutale di l'eserciziu hè di fà chì u vostru corpu si senti bè - aghjunghje una piscina à l'equazione ùn pò micca solu aiutà à rinfrescassi in u caldu di l'estate, ma ancu fà di più.

"U Yoga di Piscine prufitta di a resistenza è di e pruprietà di flottabilità di l'acqua per creà un eserciziu tutale di u corpu senza impattu, chì aumenta u cunsumu caluricu, aumenta a tensione musculare è a flessibilità, è migliora a circulazione. Allevia ancu l'infiammazione, i dolori musculari è articulari, è u dulore post eserciziu Instructor di yoga certificatu è fundatore di h2yoga sue gisser.

A resistenza naturale generata in a piscina pò micca solu massà i musculi, ma ancu aiutà à esse cattivi. Hè per quessa chì l'immersione di a vostra pratica pò calmà u sistema nervosu è prumove u riposu, a ripresa è a ripresa, aghjunse gisser.

L'acqua pò assorbe finu à u 80% di u vostru pesu, secondu a prufundità di a vostra camminata, chì incuraghjenu i musculi per rilassate è riduce u stress cumunu, dice Gisser. Cù più cuntrollu chè u vostru eserciziu, pudete esercità più o più longu chè in terra.

«Se avete una piscina, pudete entre è principià a corsa. U vostru corpu hè sempre u vostru megliu maestru. Cumincià cù qualsiasi posa di yoga - u vostru corpu vi dicerà induve si move dopu, induve si stende, quandu si sente bè, quandu micca, è cumu si pò adattà per impedisce di cascà ", dice Giser.

Site liberi di cuncepisce u vostru propiu flussu di piscina, è gisser pò sparte qualchi suggerimenti per aiutà ti à principià.

"U nivellu di u pettu hè abbastanza prufondu per furnisce supportu è resistenza abbastanza per a maiò parte di e pusizioni stante, flussu è equilibriu. Tuttavia, se aduprate attrezzature di flottabilità per a pratica di yoga flottante, pudete ancu praticà in acque profonde. »Hà dettu Giselle.

Eppo suppone chì vulete passà da a posizione di Warrior II à a posizione di triangulu - gisser indica chì quandu transite avanti è indietro, inspirate in posizione 1 è espirate in posizione 2. Poi, per i prossimi dui minuti, cambiate a respirazione (espirate in Warrior II) è lasciate chì u vostru corpu è l'acqua guidanu i vostri passi. Queste pose ponu esse fatte in u modu più cunveniente, allora pudete flottarle è modificarle in modo chì a to faccia ùn sia sott'acqua - ciò chì hè cruciale per a parte di inalazione di a posa.

Quandu flottate, u muvimentu circulare vi face girà - gisser vole chì abbracciate u muvimentu. Quì site creatu un vortice guidatu da u core è l'acqua.

Evidutamente, a pusizione "dog down" deve esse mudificata. Gisser hà prupostu duie suluzioni per quessa: giralla à capu in ghjò praticendu a postura di voghju, o giralla di fiancu realizendu un corbu latu di a gamba dritta.

"Siate felici, sperimentate, fidatevi di sè stessu - sè vi sentite bè, hè a cosa bona da fà", hà dettu Giselle Ma ella cunsiglia sempre di mette un filtru solare, di stà idratatu, di ùn manghjà prima d'acqua currente è di nuà solu.

Quandu ci hè stata dumandata s'ellu ci era qualchì svantaghju in u yoga in piscina, Giselle hà dettu: "vi sentite bè, liberu è vi divertite assai, è ùn vulete mai piantà. Se avete altre cose da fà, pensu chì puderia esse un svantaghju. "


Tempu di posta: Aug-27-2020