Kelly Bensimon, anziani anziani di RHONY, mostra u so corpu tonificatu in un bracciu sportiu è in pantaloncini corti mentre facia jogging in New York 

A stella di a realtà di 52 anni hè bella in un vestitu sportiu cù un braccialettu sportiu neri è shorts.
Jogging City: Luni, Kelly Bensimon hà fattu vede u so famosu culturista mentre facia u jogging in Manhattan
Hè stata occupata à corre, cù Apple Airpods in l'arechje, piattate sottu à i so capelli biondi d'oru, a so forma ondulata appesa.
A so apparizione: A stella di a realtà di 52 anni sembra bella in un braccialettu sportiu neri è in un pantaloncinu cortu è una tuta cù i scarpi bianchi
Divertimentu: Impegnata quandu corre, hà Apple Airpods in l'arechje, piattate sottu à i so capelli biondi d'oru, ondulati
L'annu scorsu, mentre cambiò regolarmente u so stile di eserciziu, hà rivelatu nant'à e rete suciale ciò chì li piace à fà; corsa per 20 minuti, accovacciata 30 volte, alzendu 30 libbre, accovacciata 10 volte, pieghenduvi in ​​ritornu 5 volte, Standstand.
Kelly hà dettu in 2018 chì cù l'incuragimentu di a so figliola di 22 anni, Sea Louise, hà ancu smessu di corre ogni ghjornu è hà participatu invece à un corsu di cicculu mentale.
«Aghju 49 anni quist'annu, è per mezu di u rinfurzamentu di l'abitudine di eserciziu, u mo corpu hà cuminciatu à cambià. Pensu chì parechje donne sò esauste è crescenu più veloce.
Sana è sana: Kelly hà fattu vede u so corpu invidiabile di bikini nantu à e rete suciale dapoi poche settimane
Secret: Incuragita da a so figliola di 22 anni, Sea Louise, Kelly hà spartutu in 2018 u secretu di smette di corre ogni ghjornu è di participà à u corsu di u cicculu mentale.
In u 2012, hà dettu à u Washington Post ch'ella hà fattu esercizii più tradiziunali in palestra è hà utilizatu squat è lunges cum'è i so esercizii di gamba preferiti.
Solu aghjustanu veramente e cosce interne è esterne è alzanu i fianchi. Dopu avè regolatu i musculi di i musculi di l'anca, e gambe parenu più magre.
"Ci hè parechje grandi opportunità per esercità. Ma per mè, aghju sempre giratu à a corsa perchè hè cusì faciule ", hà dettu.
"Ùn costa micca un centu - basta à mette e scarpe è andà. Passu ancu assai tempu cum'è nuvatore. A natazione hè un ottimu mètudu di eserciziu generale ".
L'opinioni espresse in u cuntenutu sopra sò quelle di i nostri utilizatori è ùn riflettenu micca necessariamente l'idee di MailOnline.
Quandu publicemu cumenti nantu à MailOnline, invieremu automaticamente ligami per i vostri cumenti è rapporti di notizie per a vostra cronologia di Facebook. Per fà questu, assuciamu u vostru contu MailOnline cù u vostru contu Facebook. Vi dumanderemu di cunfirmà questu in u vostru primu postu nantu à Facebook.
In ogni postu, pudete sceglie se vulete publicallu in Facebook. I vostri dati da Facebook seranu aduprati per furnisce un cuntenutu adattatu, marketing è publicità in cunfurmità cù a nostra pulitica di privacy.


Tempu di posta: Aug-19-2020