Un preferitu persunale di i mo sò i leggings Spacedye Beyond Yoga

Ogni articulu di sta pagina hè statu sceltu da un editore ELLE. Puderemu guadagnà una cumissione per alcuni di l'articuli chì sceglite di cumprà.

Sure, i leggings di yoga sò fatti per u yoga propiu, ma i pantaloni stretchi sò ancu ideali per quelli chì facenu u minimu assolutu. Comprendenu perfettamente u nostru stilu di vita attuale di muvimentu trà e classi Instagram Live di SkyTing per rifiutà moralmente di portà pantaloni veri à metà quarantena. Dunque sì sudate attraversu a pusizione di a sedia o site sedutu in una sedia dumandendu a vostra esistenza, avemu arrotondatu i collanti di yoga più comodi, i più recensiti in Internet. Cumprate a nostra editazione avanti.

Queste leggings anu più di 6.000 recensioni nantu à Nordstrom, cusì dì chì sò stupefacenti hè un eufemismu. »Sò morbidi, ma ùn li pelanu. Sò formi adattati ma micca rivelatori. I li portu cù vestiti è stivali è ancu per a classa di yoga, "raved unu commentatore.

I pantaloni Align di Lululemon sò unu di i leggings più populari di u mercatu. A più bona parte hè u so orlu inclusivu, offertu in un 25 ", 28" è 31 "inseam.

Ci hè qualcosa di avè i vostri tacchi coperti chì vi face sentire cum'è un veru yogi. Sti scaldamaglia stretti-slash-leg sò un preferitu di l'influenzatore per i so fondi di maglia degni di rete. Sò fantastichi per i stesi più prufondi cun un criticu chì dice chì sò "comfy, stylish and squat-proof".

"Mi sentu cum'è un milione di dollari quandu li portu è aghju sempre cumplimenti", hà dettu un criticu. Se i stili simplici ùn sò micca per voi, andate per i leggings Takara ultra-populari di Carbon38. Queste leggings d'aspettu umitu ùn sò micca solu vistosi, ma sò noti per a so compressione di supportu.

I leggings Girlfriend Collective sò un cultu preferitu grazia à e so pratiche sustenibili è un vestitu stretchy, ma in forma. Chì face u so stile di maternità una gravidanza essenziale.

Un preferitu persunale di i mo sò i leggings Spacedye Beyond Yoga. U tessutu hè cusì accogliente, vi puderete addurmintà accidentalmente nantu à a vostra tappetta ... chì ùn hè micca tuttu ciò chì m'hè accadutu.

Questu hè tecnicamente un legging di ballet, ma vi sentirete altrettantu bè purtendu li in Downward Dog. Si tratta di un legging destinatu à esse vistu in-assucialli cù un maglione fuzzy per un selfie post-sessione.

A parte più divertente nantu à i vestiti di yoga hè chì pudete portà stili carini chì ùn sarianu micca bè per un intensu allenamentu HIIT. E strisce aperte in i lati di sti leggings Nike offrenu ventilazione, ma sò ancu un dettagliu dolce, inaspettatu.

Fora di yoga caldu? Pruvate un coppiu chì hè literalmente in focu. A collezione sportiva di Adam Selman hè amata da celebrità cum'è Bella Hadid. Cunsiderate queste u vostru studio à coppia di strade.

Al di là di guardà grandi in tie dye, i leggings senza cuciture di Tory Burch sò pazzi cunfortu. Si adattanu simile à un paiu di collant, ma cù u benefiziu in più di asciugà l'umidità.,

E nuove leggings STV di Outdoor Voices sò più leggere di e so offerte tipiche, chì li rendenu megliu per u yoga. "Abbraccianu tutti i posti adatti è sò super flessibili mentre tenenu sempre a so forma", hà dettu un criticu.


Tempu di posta: Apr-08-2020